Sklep

Estetyka w marketingu

10 

„Estetyka w marketingu” jest książką przełomową. (…) Jak piszą sami autorzy, estetyka w marketingu to „zastosowana w produkcji, oparta na doświadczeniach sensorycznych filozofia marketingu, prowadząca do wykrystalizowania się tożsamości organizacji i jej marki”. Innymi słowy: estetyka w marketingu traktuje o doświadczeniach związanych z marką przedsiębiorstwa (…). Te doświadczenia to: wygląd, odczucie, smak, zapach, dotyk, kolor, faktura, krój, dźwięk itd. Już sam pomysł zastosowania estetyki w marketingu wystarczy, by przeczytać tę książkę… i nosić ją zawsze przy sobie, jako przypomnienie wagi problemu. Ale książka ta ma dużo więcej przymiotów. Po pierwsze: dostarcza przejrzystego zaplecza koncepcyjnego, jak choćby w przypadku tworzenia „strategii estetycznej” czy „wyznaczania mapy bodźców sensorycznych”. Po drugie: objaśnia krok po kroku znaczenie poszczególnych elementów oddziałujących na odbiorcę, takich jak faktura materiału, krój pisma, kształt, kolor, dźwięk. A przede wszystkim zawiera mnóstwo praktycznych przykładów ilustrujących rozważania dotyczące zarówno elementów tożsamości firm i marek (…), jak i tworzenia udanego logo oraz strony w Internecie. (z Przedmowy Toma Petersa)

Additional Information
Rok wydania

1997

Autor

,

stan

ilość stron

447

Wydawnictwo

Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu

Opinie (0)

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Estetyka w marketingu”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *